Politica de retur

POLITICA DE RETURNARE  

Potivit legislației în vigoare, Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.

Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

“Clienți” sau “consumatori” sunt DOAR PERSOANELE FIZICE. Clienții cu personalitate juridică nu au dreptul să denunțe unilateral contractul, legislatia în domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.

Returul se poate face doar prin poştă sau prin curier.

Orice retur trebuie să fie precedat de o notificare a intenţiei de retur. Această notificare se poate face pe mail sau impreuna cu produsele, în termenul prevăzut de lege.

Returul trebuie să fie însoţit de următoarele documente:

  • factură (original sau copie conform cu originalul);
  • chitanţa de la curier (original sau copie);
  • notificare

CLIENȚII trebuie să menționeze în notificare dacă doresc rambursarea banilor sau schimbarea produsului.

În cazul în care nu se respectă condiţiile de retur, Hidromotor Service SRL nu va accepta returul.

Nu se acceptă retururi cu plata ramburs .

IMPORTANT!
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile sau consumabilele sigilate, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit) dacă produsul este returnat în această stare clientul este îndreptățit să solicite rambursarea întregii sume plătite din care se vor deduce cheltuielile de curier ( tur – retur în cazul în care clientul nu a plătit transport pentru produsele achizitionațe). Rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 30 de zile de la retur.
În cazul echipamentelor folosite (prin care a trecut apă), ne rezervam dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea in stadiul initial (înlocuirea anumitor sau tuturor consumabilelor după caz) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand, aceasta sumă se va deduce din suma restituiă. Acesta clauză se aplică conf. O.G. 130/2000, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță, aplicându-se definițiile cuprinse în O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.

În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 30 de zile de la retur. În acest cost intră doar valoarea produselor, nu și transportul aferent comenzii sau costul altor servicii.

Excepții: Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna:

  • Produsele executate după specificațiile consumatorului;
  • Produsele distinct personalizate
  • Produsele care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.
  • În cazul în care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie să fie desfăcut – produsul trebuie returnat sigilat

Daca produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, Hidromotor Service SRL  are dreptul de solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

În cazul în care Clientul solicită înlocuirea produsului cu unul identic, înlocuirea se va face în condițiile și limitele unei comenzi normale.

În cazul în care Clientul a returnat un produs și solicita înlocuirea, iar Hidromotor Service SRL nu dispune de un produs identic pentru înlocuire, aceasta va oferi Clientului contravaloarea produsului sau alt produs în cazul în care Clientul acceptă acest lucru.

Contravaloarea serviciilor suplimentare, incluzând, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitate de către Client, nu se rambursează.

În toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de către Client.

În cazul solicitării unui alt produs, se va achita diferența de preț, daca produsul este mai scump. În situația în care clientul opteazaă pentru un produs mai ieftin, diferența de preț se va returna. Hidromotor Service SRL va trimite produsul solicitat la schimb numai după ce Clientul a returnat produsul cumparat initial.

Aceste dispoziții se aplica conf. O.G. 130/2000, în cazul achiziționării de produse din acest magazin on-line (www.filtru-casnic.ro) folosind tehnicile de comunicare la distanță.

Renunțarea la cumpărare în mod repetat (cel puțin doua ori) va putea fi considerată un abuz, iar Hidromotor Service SRL are dreptul să refuze o nouă livrare către acel CLIENT sau acea adresă.