Modalități de plată
· Plata ramburs: la primirea produselor, clientul va plăti valoarea produselor și valoarea transportului aferentă coletului curierului care îi livrează comanda.
· Ordin de plată: plata se face în baza facturii proforme emise de Wateli South Solutions SRL, în urma confirmării prin e-mail sau telefon a comenzii, cu un consultant de vânzări al societății.
Clientul are obligația de a verifica corectitudinea informațiilor furnizate cu privire la adresa de livrare anterior validării comenzii (strada, numărul străzii, blocul/ clădirea, numărul, etajul, codul interfonului, codul poștal). În cazul apariției unor erori la introducerea acestor informații, Wateli South Solutions SRL nu va fi responsabilă pentru imposibilitatea livrării comenzii.
Clientul are obligația de a se asigura că, la data livrării, există persoane desemnate pentru a primi produsele, în caz contrar urmând a suporta cheltuielile efectuate de către Wateli South Solutions SRL pentru a le transporta dus – întors. O reexpediere a bunurilor se va face numai după ce clientul achită costul transportului deja efectuat și al celui care urmează sa se reefectueze.
La solicitarea curierului, clientul va face dovada identității sale, prin unul sau mai multe acte emise de autorități oficiale și va comunica numărul de comandă atribuit de către sistemul de vânzare.
În cazul în care clientul se află in imposibilitatea recepționării comenzii în mod personal, comanda va fi lăsată la adresa precizată doar unei persoane cu vârsta mai mare de 18 ani și doar în cazul comunicării către curier a numărului comenzii. Nicio cerere de livrare a unei comenzi nu va putea fi onorată dacă clientul nu îndeplinește condițiile de mai sus.
În afară de cazul în care altceva este agreat de Wateli South Solutions SRL și client, Wateli South Solutions SRL se descarcă de riscurile și responsabilitățile asociate produselor și serviciilor comandate de către clienți în momentul predării acestora către client sau către reprezentantul clientului (persoana care preia produsele livrate).
Wateli South Solutions SRL va asigura ambalarea corespunzătoare a bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare la client.
Proprietatea asupra produselor și serviciilor va fi transferată clientului la momentul efectuării plății.
Wateli South Solutions SRL atenționează clienții că, în cazul livrării prin curier sau prin transportator propriu, aceștia nu sunt autorizați să permită clientului deschiderea coletelor înainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnării de livrare și achitării contravalorii acestora. Recepția calitativă și cantitativă a mărfurilor se face în momentul predării, de față cu șoferul de livrare.
În cazul în care clientul transmite informații eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, Hidromotor Service SRL poate refuza onorarea livrării, fără ca acest lucru să se considere o încălcare a obligațiilor.